2009. 03. 10.

24. A nap margójára

Úgy érzem sikerült megoldani a telefonos problémákat.
Nagy nehezen elértem az ügyfélszolgálatukat a saját mobilomról, miután kiderítettem, hogy nem is Gödöllőre, hanem Budaörsre kellene mennünk elintézni a telefonos problémákat. Az ügyfélszolgálati számon senki sem akart jelentkezni félórás telefonálgatás ellenére (csak az automata hangfelvétel tájékoztatott arról, hogy hányas számú gombokat nyomogassam, én meg az anyukája végbélnyílását javasoltam szexuális aktusra a ravatalon, mármint a hangét), így a műszaki osztályt hívtam. Az ottani ügyfélszolgálatos kapcsolt a "rendes" ügyfélszolgálatra, ahol a szerencsétlen ügyfeles nővel már elég arrogánsan folytattam beszélgetést. Némi füllentés ( na jó csak bizonyos tényeket hallgattam el, illetve a mami egészségi állapotának romlását túloztam el egy picikét), némi fogyasztóvédelmi főfelügyelet emlegetése, és némi arrogancia megtette a hatását. Megígérték, hogy mielőbb postázzák a csekket és annak befizetése után megszüntetnek minden kapcsolatot az öreglánnyal...
Tudtam én, hogy a többéves frontemberi képzésem megteszi a hatását!
Mellesleg azt is megsúgták, hogy amíg minden probléma megoldódik, addig a maminak minden telefonszám elé a tizenöt tizenötöt kell beütnie, így ki tudja kerülni az Invitel korlátozásait.

Nincsenek megjegyzések: