2009. 03. 01.

18. Megtettem

...azt, ami már elég régen (hetek óta) érlelődött bennem.
Átköltöztem ide a blogspot-ra.
Nem vagyok ilyen költözős fajta, de egyre többet és egyre jobban azon agyaltam, hogy a két blog nem fog nekem menni. Na, nem mintha nem lennének meg hozzá a képességeim (éppen most is kettőt vezetgetek, bár a másikba én nem írok), csak nehezen tudtam eldönteni, hogy melyikbe írjam a személyesebb, fontosabb dolgokat, hiszen mindkettő blog közel állt hozzám! Ezért a legegyszerübb dolgot cselekedtem:- úgy döntöttem, hogy összeolvasztom a két blogot itt a blogspot-on. Majd meglátjuk, hogy mi fog kisűlni ebből.
Egyenlőre jól érzem itt magam.

4 megjegyzés:

Elinore írta...

jol tetted. :)

Névtelen írta...

Nem tetszett a cuki 12 évesek közt? :DDD

Cheeky Fly írta...

Eltaláltad... :-D

APPLE írta...

Akkor üdv ITT! Remélem így is marad... Nagyon örülök, szerintem is szuper döntést hoztál. :)