2009. 03. 01.

17. Csillagszemü

Pont Róla nem írtam még itt. ( Ez nem ilyen blognak készült... ) Ő az én kedvesem. Szerelmem, barátnőm, csajom, kinek, hogy tetszik. Mielőtt törlöm a másik blogot, átmentek ide mindent, amit eddig írtam Róla, egy post-ba.

"
Soha nem hittem igaziból sem a horoszkópo(m)kban (tigris / ikrek vagyok, ha erre vagy kíváncsi), sem a jóslatokban ( pedig annó megjósolták az édesanyámnak, hogy az egyik fiából rockzenész lesz... ), de ezeket is néha elolvassa, vagy meghallgatja az ember. Csak úgy, vagy mert érdekli, hogy ebből mi "jön be", mondjuk a miheztartás' végett, vagy mondják neki.
Egyszer régen jósoltak nekem. Annó azt mondták megkomolyodom (kac kac), befejezem a rákkendroll' életformát (persze), meg ilyesmi. Pontosabban nagy változások lesznek az életemben, ezekről akkor fogok elgondolkodni, amikor kitesznek a zenekaromból.
Akkoriban röhögtem az egész baromságon. Engem? Kitenni? Pont a saját zenekaromból?
El is mondtam az akkori tagságnak, hogy azt jósolták, hogy megváltozik az életem és lehet, hogy az underground világ kevesebb lesz velem. Mármint befejezem a zenekarosdit és tisztes családi élet jön. Feleség, gyerekek, kiskutya, kismacska és kínlódás a számlák befizetésével. Azt persze nem mondtam el, hogy Ők fogják megkísérelni a kirúgásomat... Lehülyéztek egyből, hogy micsoda faszságokat, baromságokat beszélek. Meg persze, ha valamit a számba rágnak így fog működni az egész, hogy én afelé hajlok, amit jósolnak és bejön a dolog. Aztán valahogy úgy adódott, hogy kitettek. Ki akartak tenni, de kaptam bizonyos (??) haladékokat. Feltételhez kötődött a maradásom. Szar időszak volt ez, de mindannyian ott voltunk, az akkori dobost leszámítva.
Most nem is olyan régen megint kiteregették a lapjaimat, anélkül, hogy ott lettem volna. Az eredmény egy nátha ( ez bejött, jó megfáztam basszus! ), egy szőke lány ( Csillagszemű, mint ez utóbb ki is derült ), akivel elég sok időt fogok eltölteni és a zenekarom. Momentán most már jobb lesz és jobban fog haladni a szekér! Persze azért menet közben egy kicsit feloszlott a banda. A művészek úgy gondolták, hogy befejezik, mert... Én meg ezt nem így gondoltam és pár hónap leforgása alatt összeraktam egy új bandát, a régi név alatt. Tulajdonképpen nem is haladunk olyan rosszul a dalok bemagolásával. Szóval így történt. Talán egyszer én is megérdemlem, hogy jobb, szebb legyen az életem...



Nemsokára vagyunk nyolc hónapja együtt a Csillagszeművel!*
Pedig ha most belemerülnék, akkor ott kell kezdenem a közös történetünket, hogy ide jött hozzánk a Céghez, ez pedig a nyár közepén volt több, mint egy éve. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy közlekedik az osztályon fehér ingben, erőteljes nőiességgel, és domborulatokkal megáldott, dekoratív jelenség. Én jóval később vettem róla tudomást, mint a társam, hiszen én szabadságon voltam, de jó társként tájékoztatott időben róla, hogy ne aggódjak, mert "főnök létére jó fej". Ennyivel le is zártuk a témát egészen addig, míg egyszer egy ügyirattal meg nem jelent az asztalunknál. Nem emlékszem, hogy melyik zűrös ügyfél miatt ( mi is "zűrös madaraknak" voltunk feltüntetve a piros irokéz sérókkal és a punk zenekarokkal ellátott pólóinkkal ), de asszem' tájékoztató jelentést kellett írni jó szokásunk szerint. Utólag tudtam meg Tőle, hogy eléggé zavarban volt, hiszen ahogy odalépett hozzánk és beállt kettőnk közé eléggé kimérten végignéztük, mielőtt belekezdett volna a mondókájába. Persze a vezérkarnak kijáró flegmatikus "Helló!"-t Ő is bezsebelte tőlem, ami még jobban fokozta a zavarát... Gondolom eléggé lehervasztó fogadtatásban részesült.
Azután, ha jól emlékszem teljesen normálisan tájékoztattuk az ügyfélről és még véletlenül sem éreztettem Vele, hogy nem érdekelnek a Zűrös Ügyfelek, pedig akkoriban eléggé lestrapált voltam egy országos turnénak, és a bandámnak köszönhetően. Azt is utólag tudtam meg Tőle, hogy mázlim volt, hogy ezt a hozzáállást tapasztalta, illetve azt, hogy sok kollégámtól eltérően én a szemébe nézve társalogtam Vele és nem a dekoltázsával kerültem köszönő viszonyba. Később ezért is kerülhettünk olyan különleges kapcsolatba, ami a lassan bekövetkező nyolc hónapos "jubileumhoz" is elvezetett.
Nyolc hónap.
Nem sok, de éppen elég egy frankó gyomorfekélyhez, amit összeszedhetsz egy nem teljesen független nő veszélyesebb fajtájú élettársa miatti idegeskedéstől. De éppen ahhoz is elég, hogy jó pár kollégád és a főnököd megutáljon, azért mert az általuk kiszemelt NŐ-t te magad oroztad el előlük. Na és persze ahhoz is elég, hogy begyűjts jó néhány irigy tekintetet, amiből csak azt olvashatod ki minden reggel, hogy "De jó neked, te kis görény! Te mindent megtehetsz, mert dugod a főnöknődet!" Persze én bírom a strapát. Nagyon hiányzol most Csillagszemüm!

Késő esti, majd kora hajnali , illetve reggeli autókázások övezik, ( mostanában inkább hosszas gyalogtúrák, vagy zötykölődések a BKV éjszakai járatain, mivel valaki el akarta tulajdonítani a kocsimat és teljesen szétbarmolta a műszerfalat ) a lopott, boldog óráinkat és randevúinkat. Többször bosszantó, de néha izgalmas, és mindig jó, annak ellenére, hogy tilosban járunk. Szeretek Vele lenni! Szeretem az együttléteinket. Jó Vele, jó az ha csak beszélgetünk, jó ha megérintem, jó ha beszívhatom az illatát. Jó minden és kész. Egyedül csak ezeket az "átmeneti időket" nem kedvelem, amikor elválunk, meg ezeket a hajnalokat. De majd lesz ez másképpen is, addig meg kocsikázom az éjszakában... Sajnos nem ma. Ma megint tilosba készülök Vele.

Nem teng túl bennem ma közlési vágy. Egy fárasztó nap ( tegnap ) után nem szokott... Reggel a Csillagszemü telefonjára ébredtem. Aranyos volt, ahogy sütés, főzés közben megbeszéltük ( ma is, szinte minden nap ) a világ nagy dolgait! Ma éppen a kamasz lánya, Alcsipogi volt a soron. Ilyenkor látom magam előtt, ahogy a konyhában serénykedik feltűzött hajjal és gumikesztyűben zöldséget pucol, miközben a nyaka és a vála közé szorított telefonba magyaráz kissé olyan hangon, amit én csak "hivatalos"-nak neveztem el.
Alcsipogi tegnap belázadt a szülői szigor ellen... **
( Elég brutál módon a lelki terror eszközeit alkalmazta. ) Ma a Csillagszemü előre kitervelt szankciókat fog bevetni. Majd kiváncsi leszek az eredményekre. ( Micsoda női uralom alá kerülök, ha majd összeköltözünk??? )
Most meg a vasárnapi próbára készülődöm.
Kedv a zenéléshez: pipa, fáradtság: pipa... Sürgősen aludnom kellene negyvennyolc órát!

Mondanom sem kell, hogy a Csillagszemüéknél még mindig áll a bál, köszönhetően a lázadó "kamasz-kornak". Hihetetlen, hogy minden kölyök ilyenkor mennyire felnőttnek érzi magát, aztán meg pár év múlva menekülne vissza a gondtalan gyermekkorba. Persze ez nem mentség a szülők egész napos infarktusgyanúja alól.
Tényleg aggódom!

Tegnap úgy volt, hogy randizunk*** éjjel a Csillagszemüvel, de ez nem jött össze...
Eléggé "iszonyatos" hangulata volt egész nap és hát ez akkor szokott történni, amikor "valami lesz!" - hogy az Ő szavaival éljek. Lett is, mint utólag kiderült, GYBA-nak ( a gyermeke biológiai apja ) megfújták a tizenegy millás' autóját. Szar ügy. Az enyémet is meg akarták néhány hete, azért közlekedek BKV-val még éjjel is, ha lopva találkozunk. Pont ezért mára ( mivel két napja szabadságon vagyok ) aztán maradt a telefonos kommunikáció... Különben lassan kilenc hónapja ezt műveli a Csillagszemü. Gyakran mondogatom Neki, hogy boszorkány és mágjára kéne vetni. Aki ennyire előre megérzi az időjárást, meg a váratlan dolgokat... Szóval, csak a telefonálgatás ment. Ezt meg nem szeretem annyira, de több mint a semmi. Az már teljesen biztos, hogy "agyrákban" fogok kipurcanni, annyit van a fülemen az a szar!
Tegnapelőtt stúdiózott a repper' cimbi, így ott lógtam ( semmi különös nem történt, nem is volt nagy formában ), úgy még el is szaladt az idő, de tegnap inkább csak az ágyon fetrengtem jobbra, meg balra is. Szóval, ment a semmittevés. Asszem' még ma is folytatom a döglést, jó lesz az nekem."

* Hehe! Ez tegnapelőtt kilenc hónapra változott!
** Azóta még komolyabb balhékat is rendezett...!
*** Azóta volt randi is. Jelen esetben úgy néz ki a helyzet, hogy ismét simán elkaptam az influenzát Tőle, hála a testnedv cserének!

Nincsenek megjegyzések: