2009. 04. 12.

37. Elvagyok

Egy idegen produkcióba úgy tudsz legkönnyebben bekerülni (persze ez nem kell, hogy a célod legyen), ha foglalkozol vele. Először segítesz csak, hiszen Te jobban ismered azokat a helyeket, amik a leglepusztultabbak a fővárosban, de még nem veszélyesek annyira, hogy a kamerádat elvigye valami megélhetési bűnöző. Aztán segítesz egy videó leforgatásában is, hiszen valakinek időnként tartani kell a kamerát. Jó, ha konyítasz valamicskét a webszerkesztéshez is, hiszen az adott produkciónak kell reklám, kell némi propaganda, máskülönben nem tudjátok megmutatni magát a zenét, ezért szerkesztgetsz egy látogatható weboldalt a brigádnak. Ezek után már csak annyi a dolgod, hogy felajánld gyakorlásra a termed és az énekcuccod, hiszen egy hónapon belül fellépés várható és szorítja az adott zenekart az idő. Na így lettem én a K-9 zenekar didzséje' és vokálosa... Mondanom sem kell, hogy amit képviselnek nem az én világom, de tetszik, a munkájuk. Ellenben ez miatt rengeteget vagyunk lent a termünkben és sokszor csak késő este érek haza. Ekkor már csak ahhoz van kedvem, hogy lezuhanyozzak és beessek az ágyba. Soha nem is gondoltam volna, hogy ennyi meló van egy ilyen produkcióval, de mindenesetre még mindig több munkát kell beleölni a hangszeres zenébe.
Különben köszönöm jól vagyok. Most volt egy kis lájtos' névnapozás (a Csillagszemű begyűjtötte nekem a Pókember mindhárom részét díszdobozba pakolva, részenként dupla dévédén töméntelen mennyiségű extrával) és botrányozás a kenyéradó Cégemnél, hiszen vannak arcok, akik nemigen tudják tartani a pofájukat. Kaptam egy új tanulót is, hiszen az a homokos kinézetű előző már levizsgázott. Van pörgés, na.

Amúgy meg kellemes ünnepeket kívánok Nektek, a lányoknak meg sok, sok locsolót és komplett búvárszerkót!

Nincsenek megjegyzések: