2009. 03. 31.

35. Zsoltika

Régebben volt egy ilyen "nyulas blogom", képregényes blog, amiben egy elég agresszív nyúl szerepelt egy alkoholista teknőssel és a világban próbáltak "rendet tenni", vagy legalább is fennmaradni, afféle egyedi sajátos formában. Természetesen elég agresszíven... Mostanában megint előkerültek ezek a kis három kockás képregények és azon nosztalgiáztam, hogy mennyien szerették. Valahogy a trehányságom miatt hagytam abba, meg aztán az időm, az ezzel töltött szabadidőm is eléggé lecsökkent, mint ahogy az akkori blogbejegyzéseim száma is, meg a nyulas rajzok száma is. A hétvégén takarítottam a gépem és megtaláltam a nyulas képregényeket is. Eljátszottam a gondolattal, hogy újra kéne csinálgatni azt a nyulas blogot! Addig addig szarakodtam, míg néhány percen belül megszületett Zsoltika, akinek a kalandjait itt tudjátok olvasni....



A nyúlról persze nem mondtam le és elhatároztam, hogy újra kezdem majd a blogolon! Addig is foglalkozzatok Zsoltikával, mert igényli!

Apropó!
Én vagyok csak ennyire hülye, hogy majdnem elaludtam kétszer is a héten reggel, vagy nem csak én nem szoktam még hozzá ehhez a nyári időszámításhoz???

1 megjegyzés:

Elinore írta...

jee az te voltal! :D azt imadtam :) szerintem folytasd! :)