2009. 03. 15.

26. Tapsolj magadnak

A minap teljesítettem a meghívást és én is részt vettem azon a díjkiosztó gálán, ahol egy oklevelet és egy telefont átvehettem. Elismerték a munkásságomat na...
Ezzel annyira nem is volt baj, inkább azzal, ahogy ezt előadták - hiszen
szép az élet, mindenki tapsolhat magának. Úgy bele a semmibe, amerikásan.
Azért miközben a műsort figyeltem, eléggé elgondolkodtam a dolgokon. Pölö ezeket kurvára nem érintette meg a világválság. Rengeteg kaja, pia, (természetesen nem csak alkoholmentes) zúdult le durván olyan négy, ötszáz ember torkán. Maguk a meghívottak, az ajándékok, a műsor sztárjai, a műsorvezető (direkt nem írom le ki volt az, mert én is kedvelem), színpad, és a technikusok is pénzbe kerültek, a rengeteg reklám anyagról és a díszletekről nem is beszélve. Annyira nem volt csiricsáré' a dolog, de occsó' sem!
Az ajándékom sem...



Különben jó kis ketyere, csak még sokat kell tanulmányoznom. Bár gyanítom, hogy e telefon tudásának a felét sem fogom kihasználni! Szóval, én meg itthon ezzel szarakodok, azért hanyagoltam a blogot!

4 megjegyzés:

Elinore írta...

Gratula! :)

pipacs írta...

hűha, grat! :)

Makka írta...

Gratulálok! :)

Cheeky Fly írta...

Köszönöm Nektek! :-)