2009. 02. 08.

5. Adjatok pénzt, adjatok!

Egy közeli nőismerősöm éppen arról tájékoztatott fennhangon tegnap a telefonban, hogy ha éppen lenne esküvőnk és az édesanyjától én, azaz mi kapnánk százötvenezer forintot meghaladó értékben bármilyen vagyontárgyat, akkor az esküvőnk után mielőbb el kellene húzni a belünket egy közjegyzőhöz. Azon okokból, hogy én azokat a százötvenezres ketyeréket ajándékba kaptam a nejemmel együtt. Ezért majd adóznom is kell, hiszen ha a későbbiekben az Apeh megtartja ezt a vagyonosodási ellenőrzést ( vagy mi a faszt ), akkor megkérdezhetik tőlem, hogy honnan, miből van nekem ennyi és ennyire drága ketyerém, és hogy legfőképpen befizettem-e utána a megfelelő adót... Megint egy új adónem, amivel apasztani lehet a becsületesebb emberek pénztárcáját, még keserűbbé tenni azt a kis örömöt, ami azzal jár, ha kap valamiféle ajándékot, vagy vagyonhoz jut.
Hihetetlen, hogy mennyire gusztustalan már ez az egész!
Azok, akiket leginkább ellenőrizgetni kellene napi szinten százezres tételekben szórják a pénzt, vagy éppen kétszer ennyi bevételhez jutnak feketén. Terepjárókon, luxusautókkal és többnyire fegyverrel közlekednek, másokat megzsarolnak, súlyos pénzeket sikkasztanak, rabolnak, lopnak, csalnak, hazudnak, ölnek, feketén dolgoztatnak, vagy éppen politizálnak a parlamentben.
Arra leszek majd kíváncsi, hogy a spermám mennyiségét és minőségét mikor ellenőrzik majd?? Egyenlőre ez ügyben még én is jól állok.

Nincsenek megjegyzések: