2009. 02. 15.

10. A keresztem

Egész délután fetrengetm, aztán el is aludtam. Csak úgy este nyolc körül derengett fel valami olyasmi, hogy gyakorlatilag átaludtam ezt a napot. Most viszonylag jól ( jobban ) vagyok, de voltam már jobban is. Amúgy a nagy netezgetés közben azon is tűnődtem, hogy milyen pancser is vagyok...
Gyakorlatilag ki nem állhatom a politikát, még a politikusokat sem kultiválom túlságosan. Még is az van, hogy a munkám miatt majdnem minden nap be kell térnem a fideszes I. Zoltán irodájába és az új MSZP székházba is. Ja kérem, mindenkinek meg van a maga keresztje!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

A "takonykór" ellen nem is tehettél volna mást vagy jobbat, mint kialszod magad. ;)
Ez a politika dolog nálam is hasonló, csak bosszantani tudnak. :S

Cheeky Fly írta...

Na, akkor már ketten vagyunk! Hehe!